Praktische informatie
Om u optimaal van dienst te kunnen zijn heb ik de volgende informatie op een rij gezet.
Vrijblijvend adviesgesprek
U kunt bij mij altijd een vrijblijvend en kosteloos gesprek voor advies inplannen. Zowel huid- als behandeladvies bespreek ik uitgebreid met u.
Parkeermogelijkheden
Er is in de straat voldoende gratis parkeergelegenheid.
Verhindering
Alle behandelingen vinden op afspraak plaats wat vraagt om een nauwkeurige planning. Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vraag ik u vriendelijk om minimaal 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch of per mail te annuleren of verzetten. Bij niet tijdig annuleren of als u zonder bericht niet op de afspraak verschijnt is mijn behandelruimte leeg en is mijn tijd verloren. Hierdoor ben ik genoodzaakt om 50% van de door u geplande behandeling in rekening te brengen.
Betalingsmogelijkheden
U kunt bij Habitat Huidverbetering zowel met contant geld als per pin betalen. De prijs van het totaal aan kuurbehandelingen wordt in principe bij de eerste behandeling voldaan.
Tevreden 🙂 of ontevreden 🙁
Ik streef naar tevreden klanten. Ik stel het erg op prijs dat u eerlijk aangeeft wat u van mij verwacht én wat u wel of niet prettig vindt. Dit komt uw behandeling ten goede doordat ik beter op uw wensen en behoeften kan inspelen. Mijn doel is om samen te komen tot een optimaal resultaat!
Hoewel ik er alles aan doe om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden, zou het voor kunnen komen dat u niet tevreden bent. In dat geval stel ik het op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat ik samen met u tot een oplossing kan komen. Ook als een door u aangekocht product niet bevalt dan hoor ik dat graag. Ik doe dan mijn uiterste best een oplossing te vinden.
Review en referentie
Bent u tevreden over mijn behandelingen en diensten? Vertel het door! Ik stel het erg op prijs als u een referentie achterlaat op Google of op mijn website.
Producten retourneren
Ruilen van een bij mij aangekocht product is mogelijk binnen zeven kalenderdagen, indien het product nog ongeopend en niet gebruikt is. Afgeprijsde producten als ook acties en aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Resultaten en verwachtingen
Resultaten van (kuur)behandelingen zijn afhankelijk van meerdere factoren en verschillen van persoon tot persoon. Daarom is 100% garantie niet mogelijk. Laat u goed informeren over de behandelmethodes en uw verwachtingspatroon.
Privacy
De verwerking van persoonsgegevens gebeurt in overeenstemming met de van toepassing zijnde Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy: de AVG. Uw gegevens staan bij Habitat Huidverbetering in beveiligde systemen. Met de leveranciers van deze systemen zijn Verwerkersovereenkomsten afgesloten. Daarmee is volstrekt duidelijk wie waarvoor verantwoordelijk is. Uw gegevens zijn veilig opgeslagen, worden niet doorgegeven, verkocht of ter beschikking gesteld aan derden. Gegevens worden uitsluitend gebruikt voor mijn dienstverlening en om u de nieuwsbrief toe te zenden. Voor vragen kunt u een e-mail sturen naar info@habitathuidverbetering.nl. Lees de privacyverklaring.
Hygiëne
Hygiëne is bij Habitat Huidverbetering erg belangrijk. Habitat is aangesloten bij de brancheorganisatie De Huidprofessional (lidnummer 553) en werkt volgens de HAM-codes (Hygiëne, Arbeid en Milieu).
Contra-Indicaties & ziekte
De gezondheid van mijn klanten en mijzelf is erg belangrijk. Daarom kunt u in geval van onderstaande contra-indicaties niet behandeld worden en ben ik genoodzaakt om de afspraak te verzetten: besmettelijke (huid)ziekten, griep of ernstige verkoudheid, koorts en/of koortslip in het stadium dat er blaasjes zijn.