Om u optimaal van dienst te kunnen zijn heb ik voor u de volgende informatie op een rij gezet.

Vrijblijvend adviesgesprek
U kunt bij mij altijd een vrijblijvend en kosteloos gesprek voor huidadvies inplannen. Tijdens het intake gesprek bekijk ik uw huid met de huidscanner en met de loeplamp. Hieruit volgt een huidadvies en een behandeladvies dat ik uitgebreid met u zal bespreken.

Tijdsplanning
Mijn streven is om u in een ontspannen sfeer de behandeling te laten ondergaan. Ik vraag u daarom 5 minuten voor aanvang aanwezig te zijn. Wanneer het voorkomt dat u toch te laat komt, dan zal ik u, gezien mijn agendaplanning, behandelen tot de afgesproken tijd.

Parkeermogelijkheden
Er is in de straat voldoende gratis parkeergelegenheid.

Verhindering
Bij Habitat Huidverbetering vinden de meeste behandelingen op afspraak plaats en dat vraagt om een nauwkeurige planning. Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vraag ik u vriendelijk om minimaal 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch of per mail te annuleren of verzetten. Bij niet tijdig annuleren of als de klant zonder bericht niet op de afspraak verschijnt is mijn behandelruimte leeg en is mijn tijd verloren. Hierdoor ben ik genoodzaakt om 50% van de door u geplande behandeling bij u in rekening te brengen.

Betalingsmogelijkheden
U kunt bij Habitat Huidverbetering zowel met contant geld als per pin betalen. De prijs van het totaal aan kuurbehandelingen wordt in principe bij de eerste behandeling voldaan.

Tevreden
Ik streef naar tevreden klanten! Ik stel het zeer op prijs als u eerlijk aangeeft wat u van mij verwacht én wat u wel of niet prettig vindt. Dit komt uw behandeling ten goede doordat ik beter op uw wensen en behoeften kan inspelen. Mijn doel is om samen te komen tot een optimaal resultaat!

Referentie
Bent u tevreden over mijn behandelingen en diensten? Vertel het door! Ik stel het zeer op prijs als u een referentie wilt achterlaten op mijn website. Hartelijk dank hiervoor!

Ontevreden
Hoewel ik er alles aan doe om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden, kan het een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat ik samen met u tot een oplossing kan komen.

Ook als een door u aangekocht product niet bevalt dan hoor ik dat graag. Ik kan dan eventueel een oplossing voor u zoeken met een ander product.

Producten retourneren
Ruilen van een bij mij aangekocht product is mogelijk binnen zeven kalenderdagen, indien het product nog ongeopend en niet gebruikt is. Afgeprijsde producten als ook acties en aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Resultaten
Resultaten van (kuur)behandelingen zijn afhankelijk van meerdere factoren en verschillen per persoon. 100% garantie is daarom niet mogelijk. Laat u goed informeren door de schoonheidsspecialiste over de behandelmethodes en uw verwachtingspatroon.

Vergoedingen
Acnebehandeling wordt mogelijk vergoed door uw ziektekostenverzekeraar indien u hiervoor (aanvullend) verzekerd bent. Ik adviseer u om uw vergoedingenpakket te controleren voorafgaand aan de behandeling.

Privacy
De verwerking van persoonsgegevens gebeurt in overeenstemming met de van toepassing zijnde Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy: de AVG. Uw gegevens staan bij Habitat Huidverbetering in beveiligde systemen. Met de leveranciers van deze systemen zijn Verwerkersovereenkomsten afgesloten. Daarmee is volstrekt duidelijk wie waarvoor verantwoordelijk is. Uw gegevens zijn veilig opgeslagen, worden niet doorgegeven, verkocht of ter beschikking gesteld aan derden. Gegevens worden uitsluitend gebruikt voor mijn dienstverlening en om u de nieuwsbrief toe te zenden. Voor vragen kunt u een e-mail sturen naar info@habitathuidverbetering.nl. Lees de privacyverklaring.

Hygiëne
Hygiëne is bij Habitat Huidverbetering van belangrijke waarde. Habitat is aangesloten bij de brancheorganisatie ANBOS en werkt volgens de HAM-codes (hygiëne, arbeid en milieu). Ik werk met handschoenen, ik desinfecteer alle instrumenten in de ultrasoon en met desinfectievloeistof, zodat de hygiëne gewaarborgd blijft.

Contra-Indicaties & ziekte
De gezondheid van mijn klanten en van mezelf is erg belangrijk. Daarom kunt u in geval van onderstaande contra-indicaties niet behandeld worden en ben ik genoodzaakt om uw afspraak te verzetten: besmettelijke (huid)ziekten, griep of ernstige verkoudheid, koorts en/of koortslip in het stadium dat er blaasjes zijn.

priori_wit_klein
laviesage-logo-wit
partner-logo01
pinnen-ja-graag-wit